Kizlar selam. 4 aylık olacak bebeğim, hala her gündüz -akşam farklı uyutuyorum zorlanıyorum bazen kucakta pışpışlayarak bazen ayakta sallayarak bazen emerken…Gerçekten günüm günümü tutmuyor gündüz zaten hep kuş uykusu 20,30 dk…Yine de beşiğine kendi ortamına bırakmaya çalışıyorum her uykuda, başarılı olamıyorum.
Gece uykusunda nereye nasıl yatıracagimi şaşırıyorum bazen yanıma alıyorum varlığımı hissetmesi için iyi dalması için, ne zaman düzene girebilir? Nasıl eğitim vereceğim, ne zaman nerden başlamalıyım 😔😔😔😔😔💤💤💤💤