Guler100 Aşırı gazli bir bebegim var artik ıkınmalarina dayanamiyorum cok canı yaniyor. Piyasada bir suru gaz damlasi var size iyi gelenleri paylasabilirmisiniz
Selinsu Guler100 1 aylik bebeğime metsil ve sab simplex kullandim ise yaramadi. Kolik bi bebek. Yaklasik 10 gundur biogaia ve nurse harveys colex kullaniyorum şükür rahatlamaya basladi pirt pirt gazini cikariyor catlicak gibi aglamalari kesildi
12_yil_sonra En iyi diye bişey yok maalesef deniyorsunuz denerken denerken 4.ay geliyor ki zaten gaz da bitiyor
12_yil_sonra sevimgulce bende de var ondan , bazısı bize yaramadı deyince kullanmadım maflor plus ile devam ediyoruz
Skn233 Guler100 bio gaia bence çok iyi . Aşırı gazlı bi bebeğim var ve sürekli sancılarımız vardı bizi o kurtardı 20 günlükken başladık şuan 2 ay 10 günlük
Gazeloden34 Guler100 Biz her türlü gaz damlasını kullandık işe yaramdı en son doktorumuz peribiyotik yazdı maflor damla bağırsak düzenleyici onu düzenli kullandıktan sonra allaha şükür hiç sorun kalmadı
canparcam123 Guler100 her damla her bebeğe aynı etkiyi vermiyor kaç damla kullandık hep aynı. Doktorumuz kendisi söyledi her bebek aynı değil kimi bebek 5 liralık damlayı beğenir kimi 100 liralık damlayı beğenmez
Sema6666 Guler100 cnm bebekten bebege deisik ki o bnde sab simplex kullaniyrm ilk zamnlar ck zordu 40 indan snra guzl atmaya basladi gazini hala kullniyrm ama birakcm gaz sorunum bitti cok sukur
Emeliss kagan-91219 benim bebeğim kolikti 2 ml başladım günde 3 defa yavaş yavaş artırdım bağışıklık kazanmasın diye 5ml kadar verebiliyorsunuz zaten bitkisel aynı zamanda bağışıklık destekleyici sizde 2ml başlayın haftada artırın 2.5 3 3.5 4 4.5 5 şeklinde artırmıştım ben
Selinsu Guler100 benim kullandigim damlasi degil surubu. Yogun gazi olduğu icin kendi siringasiyla gunde 4 kere 1 ml cekip veriyorum