izge Emzirme doneminde yesil kisimlari ictiniz mi atlayip yeni kutuya mi gectiniz adet olmadigim için soruyorum yesil kisimlar adet gormemiz icin iciliyormus ben icsemde adet olmamistim bebegim 6 aylik help !!
aysebb izge Hepsini içip aksatmadan yeni kutuya geçeceksiniz. Adet olmayabilirsiniz kesebilir zaten adetinizi bu hap. Ben 22 aydır kullanıyorum. Dümdüz kullanacaksınız adet olun veya olmayın
lapsekiliTayfur aysebb bana da eczaci ve doktor sizin dediğini demişti hiç ara vermeden kullan diye ben emzirmiyorum ama kullanıyorum ilacı ve 3 aydır adet görmedim
aysebb izge Hayır koruyor. Yani beyazları düzenli şekilde attığınız sürece yeşillerde koruyor 😂 Düzenli kullanım önemli
aysebb lapsekiliTayfur Yan etki olarak olabiliyor bende öyle oldu ama hiç stresli değilim bu konuda aksine çok rahatım 😂😂