Merhabalar kızlar🌸
Kızım 23 Aylık, aslında ben geçen ay eğitime başlayacaktım fakat çevremdeki herkes erken dedi, dışarı çıkaramazsın falan filan deyince vazgeçmiştim.
Ama kızım bezden çok rahatsızdı hep, sürekli kaşınıyordu. Bugün başladım, klozet üzerine konulan adaptörden aldım lazımlık almadım daha.
Çişini hep yaptıktan sonra söyledi, birkaç seferinde de yapacağını anlayıp götürdüm yaptı. Kakasınıda kendi geldi elimden tutup koşa koşa tuvalete götürdü, biraz zorlandı ağlamaklı bir şekilde yaptı kakasınıda.
Şimdi gece uykusunda o farketmeden bez taksam mı diyorum. Gece yaparda görmezsem duymazsam üşütürse diye korkumdan.
Sizler nasıl yaptınız ilk günler geceleri?
Eğitime başlayınca bezi artık hiç kullanmayın diyenlerde var, bilemedim ne yapacağımı 😕