Bizimde yesıl oluyordu bazen dr normal dedi. Ben alerjiden süphelenıyordum ama şükür cıkmadı.yesıl ve mukuslu oluyordu cok. Tabi sizde üşütmemeye dikkat edin. Meme reddi zamanındasınız 3. Ay meme reddi yasıyor cogu bebek insallah atlatırsınız. Pes etmeyın degısık poZisyonlarda emzirmeyi deneyin