aylinnu papatyakokulum_ kontrolde ederim hep sabah daha hafifti rengi koyulaştı böyle iyice uyandığımızda vardı sabah
papatyakokulum_ aylinnu o zaman gece bısey ısırmıs. yattıgı yerı kontrol edın ıstersenız. malum yaz ayı böcekler falan çok oluyor. cıldı hassassa böyle daha çok kızarmıs olabılır. ıcınız rahat etmezse saglık ocagına sorun bı ıstersenız.
papatyakokulum_ aylinnu ıyı yapmışsınız. gecmıs olsun. ama bence korkulacak bısey değil 🌸 sıvrısınek falan coksa ben sıvenonun böcek spreyınden aldım bı sıse bıtırdım bıle. ıcım rahat oluyo onu sıkınca hıc bıseyde yaklasamıyo kızıma
nnebahatt Kene orda kalır gitmez…Bu gider böcekleri oluyor kalorifer ya da rutubet böceği olarakta biliniyor o ısırınca da bu şekilde oluyor evde varsa o ısırmıştır belki
aylinnu eddaa1 yok isilik var vücutta o kadar sinekler ısırmıştı geçende baya sertlik olmuştu bu öyle sertte değil ucu yeni çıkıyor