Oğlumun odası inanılmaz sıcak oluyor yazın ya salonda ya yatak odasında yatıyoruz bende pek odasıyla ilgilenmiyordum yani yaz başında camını sildim tülünü yıkadım. Ama detaylı temizlik yapmıyordum süpürüp geçiyordum çok girmiyorduk oyuncakları kitapları alıp salonda oynuyoruz genelde. Bugün bi baktım perde de bu ne dedim az kalsın elleyecektim top gibi böyle bir sürü minik örümcek. Ve fobim var yani odaya giremiyorum şuan. Chatgpt tülü dikkatlice çıkar diyor kocaman tül nasıl çıkaracağım 60 derecede yıka ya da eskiyse çöpe at yavrular dağılmasın diyor. Yepyeni tül. Napavağım şaşırdım 60 derece tülü mahveder. Fobim var inanın kalbim sıkışıyor saatlerdir.