Kizlar merhaba. Bebegim 6 ay 23 gunluk. 1 ayi askin zamandir tadim yapiyoruz ve hicbir zaman tadim miktari 100 ml’yi gecmedi. Son gunlerde bayagi suredir kaka yapmadigi icin ek gidayi sınırlı veriyorum yani cok az olarak. Bu arada su icen bi bebek de degil. Emziriyorum. Gunde 20 ml anca iciyor…
6 gundur kaka yok! Ama huzursuzluk da yok gayet mutlu. 3.gun cok az miktarda yapti, 1 pamukla tam olarak silinecek sekilde. Ve bugun de tirnagim buyuklugunde kaka yapmis, bezde gordum kuru kaka degildi ama kivamliydi, beze sivasmis.
Bebegim kabiz mi? Ne yapmam gerekiyor? Ne zamana kadar beklemem gerekiyor?
Bebegim kabiz mi?