Arkadaşlar kızım hastaydı hatta hastanede yattık bir iki gün daha iyilesmedi doktoruda solunum yoluyla bulaşabilir başka çocuklara dedi. Bugün komşum 7-8 aylık kızıyla kapıma geldi bende dedim kızım hasta sizin kızda çok hassas iyileşince görüşelim dedim biliyorum çünkü hasta olsa bizden bilirler sonra da tavırlı tavırlı sonra geliriz deyip gitti… Sonra ben rahatsız oldum. Çünkü ben iyi niyetten kızımın hasta olduğunu tam iyilesmedigini belirttim .