kaandurumoms bende başvuru yaptım instgrmdan sonra mailime bi link attılar arayıp, linkteki soruları doğru cevapladım bide kendinizi tanıtan bi video atın dediler ama mantıklı gelmedi size bunu söylemişler miydi yani o videonun nerde kullanalicagini bilmiyorum üstelik yüzüm gözükecek şekilde olmaliymiş pek güven vermedi.
Bundan sonra süreç nasıl ilerliyor maaş vs durumları nasıl oluyor zorluğu var mı
Ben çağrı merkezinde çalıştım 1 sene ama çocuğumdan dolayı bıraktım sizce bu iş yapılabilir mi