nebutantana30 ben geciktirici kullandım daha önce, tatilden sonraki ilk reglim çok kötü geçti açıkçası. İstediğim gibi denize vs girdim, yine olsa yapmam demiyorum bi düşünürüm ama göze almak lazım. Benim reglim ağrılı falan da olmaz, çok ağrım oldu ve çok fazla geldi bacaklarımdan bile sızdı yani