Snm1234 Selam kızlar diksiyon eğitimi almak istiyorum konuşmam da takılmalarım oluyor ve daha akıcı konuşmak istiyorum. Gidip de memnun kalan var mı acaba? Ve eğitim aldığınız kurumu da belirtirseniz çok sevinirim 🙏
Tatlican Snm1234 Üstte kalsın.Aslında kitap okumanın aşırı faydası var kardeşime herkes diyor nerde okudun diksiyonun çok düzgün
bayankivircik Snm1234 kitap okumanızı tavsiye ediyorum çok katkısı var benim konuşma mı etrafımdakiler çok beğeniyor hem kitaptan dolayı hemde iletişim mezunuyum
Tubanurrr Snm1234 ben hep çok kitap okur çok akıcı konuşuyordum ikinci çocuktan sonra okuyamıyorum pek fazla ve konuşurken çok iiii eeee falan yani gibi şeyler söylüyorum işin özeti bol kitap okumak
Snm1234 Tatlican hep okuyacağım diyorum ev iş çocuk derken yorgun düşüyorum okuyamıyorum ama kendimi şartlasam düzene soksam 15 bile günlük yeter
Tatlican Snm1234 Kardeşim bir kitaba başlasın bugün onu bitirene kadar uğraşır bekarken 1 günde şimdide en fazla 2 gün Ben kitap okumayı sevmem yalan yok 🙈
Gamzeparlak1 Taa lisede tiyatro kursuna giderken genel olarak diksiyon öğrenmiştim. Genelde evde şiveli konuşurum ama resmi alanlarda falan isteyince çok güzel konuştuğumu söylerler. Kursları var kuzum,zor bir şey hiç değil.