poyrazmom2604 Yaklaşık 10 günü geçik kolları ve bacaklarında böyle kızarıklıklar var oturduğumuz yer çok nemli kolları bacakları ıslak aynı su dökmüş gibi ben isilik dedim ama son 2 gündür bu şekil olmaya başladı sizce isilik mi yoksa alerji vs mi( farklı bişey yemedi hiç)
Kimsesiz39 poyrazmom2604 1 yaşında mı bebeğiniz acaba? Benim Bebeğimin de iki üç gündür kolları bacakları karnında böyle sivilceler 1 yaş 10 günlük
aselkussum İsilik canım bu aslında nokta nokta oluyo ama vücudu çok teeliyosa bide surunuyosa falan artiyo benim kızım yakın zamanda bı aleeji geçirdi alerjik döküntüler kremle geçti ama bunlar olduğu gibi duruyor bende ilk başta alerjinin devamı sandım ama sıcaklardan malesef
poyrazmom2604 eddaa1 bacaklarıda öyle mi peki ilk defa duydum el ayak hastalığı, denize girmedi hiç ama balkonda havuzda oynuyor temiz su nasıl oldu anlamadım ki salı gününe randevu aldım bende
eddaa1 Bizdeki de böyleydi doktorumuz eczanede özel bir krem yaptırdı onu kullanıyoruz bir haftaya geçermiş kaşımazsa iz kalmaz dedi denizden veya havuzdan sık bulaşıyormuş
eddaa1 poyrazmom2604 bebeğe göre değişiyor bizim kolumuzda az da göğsümüzde oldu ağızda bile olabiliyor
eddaa1 poyrazmom2604 teşekkürler merak etmeyin tehlikeli bir hastalık değil virüs sebep olduğu için tedavisi yok kendi kendine geçiyor,, bol sıvı iyi beslenme ve doktorun vereceği ilaçlar hepsi bu, çok geçmiş olsun
eddaa1 poyrazmom2604 15 aylık, ben meyveli yoğurt bisküvi pankek çorba gibi hafif şeyler yediriyorum günde 2 kez de formül mama,, yoğurduna bazen probiyotik katıyorum destekleyici olsun diye
poyrazmom2604 eddaa1 benimkide 15 aylık hangi ayy, benim ki krep pankek katı şeyler yemez hiç püreli yemeye alışmış
eddaa1 poyrazmom2604 Nisan doğumlu ☺️ öyleyse püresine tahin ceviz fındık gibi şeyler koyun bence,, bir de karadut özü sulandırıp içirin demişti doktor ağzında çıkarsa
poyrazmom2604 eddaa1 nisanın kaçı 26sı biziim, ağzında değilde kollarında ve bacaklarında çok var bide poposu çok pişik oluyodu kremle falan geçtide bacaklarıda isilik dedim çünkü çok nem var yaşadığım yerde hep ıslak ıslak duruyo
eddaa1 poyrazmom2604 25 Nisan da biz 😁 muhtemelen poposu da lezonlu pişik sanıyorsunuz kalça da da çıkıyor çünkü
poyrazmom2604 eddaa1 o kalça bel kısmı bide poposunun arası falan salı günü gelsin hemende götüreyim olmadı yarın scile götürüm tekrardan çok geçmiş olsun💞