Pamukhanim_ egelsenkonuss bizimki de hamakta sallıyorum dalınca geçiriyorum uyanınca geri hamaga alıyorum
bittercikolata__ egelsenkonuss alışır bence büyük kızım ilk sevmedi yatmadı sonradan da alışınca hep orda uyur oynardi
egelsenkonuss buaklinerdenaldinnerden değil mi ya :/ napayım bilemedim en kötüyaptırıp bi kaç ay daha kullanayım
buaklinerdenaldinnerden egelsenkonuss benim kızım herşeye uyumludur normalde ama şu park beşiği hiç sevmedi gece uyuduktna sonra bile koyduğumda ağlıyo kalkıyo istemiyo yatmak bende hamakta uyutup yere döşek attım yere yatıyorum mışıl mışıl uyuyo 😂
sinoli egelsenkonuss Park beşiğin sallama için aparatı var falat sizde olanı ben kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum
buaklinerdenaldinnerden egelsenkonuss benimki bundan canım doğduğundan beri kullanıyorum 14 aylık şuan uzun sürede kullanırım 3 yaşındaki yiğenimi de tartıyor
goldengate egelsenkonuss aldigim besiklerden birtanesi de buydu keske en bastan alsaymisim Okadar islevli ki. Biz 12 kg’a kadar kullandik. 750 tl ye babymall da bulabilirsin
Yazmelegi_ egelsenkonuss tekrar almanızı önermem park beşiğe geçme vakti gelmiş yada hamak tarzı olanlar var ona bakın
KendiEvimdeDeplasmandayim egelsenkonuss bundan bende de var salonda. Gündüz uykularını bunda yapıyor akşam park beşikte uyuyor. 7aylık şuan. Rahat edemiyo artık dönmek istiyo dönemiyo vs. Bence almayın tekrar
alpaslanmom_ egelsenkonuss bizde kullanıyoruz bunu hala altındaki yatak baya yüksek bizim bu kadar içe göçme olmadı hatta hiç yok diyebilirim