Merhaba güzel anneler
Oğlum 17.5 aylık. Bir ay önce emziği bıraktırdım. Birkaç haftadır da aşırı derecede memeye düğmeye başladı. Saat başı gece emmek istiyor. Nasıl yapabilirim kademeli kesebileceğime inanmıyorum. Sabır taşı dedikleri nasıl bişey? Anlatsam anlar mı emin değilşm. Bi iki hafta memeyle alakalı ne söyleyip emzirmeyi sonlandırabilirim ?