AlpSol Asellinaaltun ben dayanamadım boyadım 4-5 aylıktı bence İlk sütü sağdım ve döktüm sonradan emzirmeye devam ettim
-SweetPanda- babyoda Kuzenim bitkisel boyalarla boyuyordu saçlarını, hem hamileyken hemde emzirirken ama 2 ayda bir falan.
aylisinannesi Çevremdeki çoğu anne bebekleri küçükken boyuyor doktor sakınca görmediyse boyanabilir bence
simseklivekalpli Asellinaaltun sevgili annemiz postunuz aşağılarda kalıyor olabilir. Yorum yaparak üstte kalmasını sağlayabilirsiniz.
deleted20517 Asellinaaltun diğer postunuza cevap veren olmuş dönüp cevap verseydiniz postunuz yukarlarda kalırdı 👆🏻
melike645_ Asellinaaltun 3.5 aylıkken boyattım bende beyazlarım çok vardı ombre yaptırdım emziriyorum ama boyatmıştım yani insan yeni doğum yapınca böyle yeniliklere daha çok ihtiyaç duyuyo boyat veya boyatma diyemem ama ben kendimi çok çok iyi hissetmiştim
Asellinaaltun melike645_ ya tabi orası öyle ama daha bebeğim küçük hamileyken boyadım ama olmadı ama şuan biraz tedirginim boyamakta sütüme falan gecer mi cünkü sadece anne sütü ile besleniyor şuan