senemylmz Çocuk için doğum yardım başvurusunda bulunmuştum sistemde onaylandı gözüküyor ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı
Niyesordunbucevabi senemylmz Oanylandıktan sonra ki ay sonuna yatar büyük ihtimalle genel de öyle oluyor takip edin uygulamadan.
smyyaa senemylmz ilköğretmenim ailem uygulamasını indirin e-devletten çocuk ekle butonu var ordan çocukları ekleyin en küçüğüm ismine tıklayınca ödeme bilgisi yazar ordan yatıp yatmadığını ve kaçında çekebileceğinizi görürsünüz
babyyymom Hiç bir şey yapmayın ilköğretmenim ailem uygulamısnı indirin ordan çocuklar kısmında çocuğunuzun adına tıklayıp yattığı tarihi takip edin gidip bankadan çekin genellikle her ayın son haftası yatıyor