bebeğim 6 aylık.
9.30-10 gibi uyuyor yaz döneminde. öncesinde 7.30-8 di.
1- Gittiğimiz yere bağlı. Arkadaşlarımızla gezeceksek anneme bırakmayı tercih ediyorum. Ama eğer annemlerle gezeceksek ya da ev ortamına misafirliğe gideceksek uyutup müsait bir yere yatırıyorum yanımda da kamerasını götürüyorum ki içerideyken izleyebileyim. Dışarıdaysak kanguruya koyuyorum orda uyuyor ben de rahatsızlık duymuyorum.
2- Tatile giderken anakucağını götürdüm. Kumun üstüne koydum hafif esinti deniz sesi güzel uyuttu. Ben mama vermeyi tercih ettim denizden çıkınca. Hem daha tok tuttuğu için hem de o sırada emzirmek zor geldiği için.