Selamlar. Oğlum 4 yaşında. Bugün traş oldu geldi babasıyla. Şöyle bi baktım iç geçirdim içim cız etti. Nedendir bilmiyorum bağrıma basasım geldi. Ama öptüm sarıldım sadece. Çok yorgundum 2 3 saat yattım hep bugün. Ara ara yanıma gelip gitti hep. Uyku saatinde yatağına geçmeden önce bana kendi kendine hafif gülümseyerek bir anda benim annem ölmedi dedi iki kere. Ay bi kötü oldum ne diyeceğimi bilemedim. Niye öyle dedin oğlum dedim sarıldım. Şuan etkisinden çıkamadım nedense.