Kızlar 20 aylık kızıma emziği bıraktırmak için bugün adım attım gün boyu vermedim uyku zamanlarındada kıyamet kopararak uyuyan kızım ilk defa bugun iki uykusundada ağlamadan ve emziksiz uyudu yani bugünlük çok iyiydik sizce kaç günde tamamen unutur bide emziğe çok bağlı bi çocuk asla elinden bana vermez ağlar inat bi çocuk