Tugceeeee12345 Merhaba arkadaşlar bebeğimin kakasında bir tane küçük bir şekilde kıl şeklinde kan var çok yok bir tane var acaba zorlamadan mi oluyor osurarak kaka yapıyor süt alerjisi var ama diyetteyim zaten tüketmiyorum basına gelen var mı lütfen yazar msnz
Pufuduk Tugceeeee12345 oğlum 14 aylıkken öyle oldu ince uzun kan vardı gittiğimizde bağırsak enfeksiyonu demişti doktor. Ama sizde belki farklıdır
Srnygtkarabnr Tugceeeee12345 benimkide öylrydi cnm korkma diyetteysen eger bi süre sonra gecer bn tahlilde verdim kan degildi ama diyetten once oluyordu simdi kesildi sükür gecer o da
barbarosunannesi Tugceeeee12345 merhaba .diyetinize iyice dikkat ediyormusunuz ?yediğiniz şeylern arkasını okuyor musunuz ? Süt süt tozu içeren her gıda kan yapabiliyor.bizde aynı durumdayız en basitinden ketcap bile yapıyordu .altı aylık olduk. Diyetimi yeni bozdurdu doktor .ama diyet mamaya devam ediyor bebeğim .malesef alerjik bebeklerde olağan durum .inşallah düzelecekler .sağlıcakla büyütün
Karalahana Tugceeeee12345 benim kızımda olmuştu muz yediğinde oluyordu ama bağırsak enfeksiyonundan da şüphelenmişlerdi artarsa götürün
Karalahana Tugceeeee12345 benim kızımda baya çıkmıştı hem de 4 defa falan hep hastaneye gittik tahlil yapıldı çok şükür bişey çıkmadı ıkınarak kaka yaptığı için olmuştur dediler
Tugceeeee12345 barbarosunannesi çok çok teşekkür ediyorum hayr okumadım valla haklısın insallah enfeksiyon falan yoktur enfeksiyon belirtileri yok çok şükür ama ateş falan