Mrvalpr 26 aylık kızıma bazen gereksiz yere başkaları soruyor,“asla istemiyorum” diyor..😃Zaten 2.çocuk bizde düşünmüyoruz..Sar baştan ayni seyi yaşamak istemem şuan 3lü olarak anne -baba-kız çocuk olarak özgürlüğin zirvesini zorluyoruz.Bu saattrn sonra tek amacımız bu ye,iç,eğlen…Bende tek büyüdüm şu yaşıma geldim hiic bi kardes isteğim aklima gelmedi yokluğunuda hissetmedim açıkçası.