17 aylık olacak oğlum herşeye ağlıyor. Bişeyleri yere atıyor ve artık yüzümüze de atmaya başladı. Geçen gün dudağımı patlatacaktı bayağı şişti. Hep mız mız . Asla yerinde durmuyor. Dışarı çıkınca ise sanki evde kuduran o değilmiş gibi sessiz sakin etrafı izliyor. Ay cidden sendrom mu ne bilmiyorum ama biran önce biterse çok iyi olur …