Selam canımLar 💛
Bugün ikinci postum ahaha ama aklıma birşey takıldı 🤣
Benim çamaşır makinası bozuldu bozulacak bulaşık makinem de yok yani nasip olmadı alamadık neyse alacak gücümüzde şuan yok
Bende dedim ki gardrops veya dolaptan bakayım uygun bulursam temiz alabilirsek alalım neyse baktım anam Siemens markalı bulaşık çamaşır ve buzdolabı hepsini 27 bine koymuş sonra sayfaya baktım çocuk odası oda çok uygun v.s sordum işte nereden gönderim oluyor diye ankara dedi elden alabilirmiyim diye yazdım hemen cevap yok
Profilde ℅20 si bağışa gidecektir diyor ve Mekke’de çekilen bir hacı çift fotosu var gardropsa güvenmek istedim ama içimdeki his kesinlikle dolandırıcı dedi 🤣
Neyse biraz daha dolandım aynı eşyaları başkasıda koymuş ve profil açık bir çift neyse hemen yazdım nerdesiniz elden alacagım ankara polatlı dedi tabiki olur dedi yeriniz neresi dedim şahıs dedi no bırakın dedi gelince yazarım dedim. Nasıl kargolanıyor dedim ambar sistemiyle dedi sizce bunun güvenilir olması mümkün mü?
Bir umut işte 😊😊
Not : İki profilde aynı yeri söyledi