umaytoom büyük kızım zayıf bebekti hala zayıf herkes zayıf diyordu takmıyordum. Persentilde heh yüzde 50 lik dilimdeydi bu da bebeğin büyümesinin normal olduğunu gösteriyor içim rahattı herkese de he he diyip geçtim. Şuan 6 yaşında. Küçük kızım tombiş 9 aylıkken bile 11 kiloydu hep yüzde 95 lik persentilde. Buna da çok tombiş diyorlar. Annemler kollarımız taşımıyor artık falan diyor. O yüzden sen çocuğunun sağlığından eminsen elalemin ne dediğinin önemi yok zayıf bebek de büyüyor kilolu da önemli olan persentilde aynı doğru üzerinde büyümesi.