Kızım 19 aylık babası doğduğundan beri o kadar çok ilgileniyor ki. Yemeklerini yediriyor, oyun oynuyor, parka götürüyor, banyo yaptırıyor. Ama eşim kapıdan girdiğinde bile kızım kaçıyor. Asla onunla uyumuyor. Sürekli bana yapışık. Böyle bir durum yaşayan var mı?