Merhaba, benim bebeğim normale göre biraz erken dönmeye başladı. Yaklaşık 2 haftadır dönüyo artık daha hızlı yapıyo. Önceden oyun halısına koyuyordum oyalanıyordu şimdi durmuyor hemen dönüyor. Geri dönemediği için henüz öyle de çok yoruluyor ama düzelttiğimde yine yüzüstü hale geliyor 😀 dönencesinin altına koyuyordum orda da pek durmuyor dönmeye calısıyo sürekli. Dönmeye başlayan bebeklerinizi nasıl oyalıyosunuz, neler yapabiliriz 😀 (3 ay 4 günlük şu an)