papatyam-34 gamzeliibebek Oğlum öyleydi hatta 10 gün içinde geçmesi gerekirken bizim geçmedi doktora götürdük uzamış sarılık olduğunu öğrendik oda anne sütü sarılığı olarak geçiyormuş uyuşmazlıktan kaynaklı bizim 3 aya kadar sürdü 🥲