Bebeğim 9 aylık doğum yaptığımdan beri psikolojik olarak bazen bazen kötüyüm yani böyle mutsuz gibiyim bebeğimle yalnızız ama sürekli birileri olsun yada birilerine gideyim istiyorum birileri ile sohbet etmek istiyorum evde olunca hiç bir iş yapmak istemiyorum aynı zamandada kendime hiç bakmıylrum özen göstemiyorum ki doğumdan önce hiç böyle değildim hatta doğımdan sonrada dikkat ettim 4 aydansonra bişi oldu genel olarak böyle hissediyorum yalnız kalmak hiç istemiyorum böyle hisseden oldumu