Canım anneler ne olur bir el atın bana kafayı yemek üzereyim. Eğitimci bir anneyim , evimiz oldukça sakindir. Oğlumu deyim yerindeyse el bebek gül bebek büyütüyorum. Şuan 13 aylık. Şımarık yada doyumsuz olmasını istemediğim için kendimce kurallarım var. Ancak gel gelelim son bir iki haftadır oğlum inanılmaz değişti ve ben bildiğim bütün bilgileri doğruları unutmuş vaziyetteyim. Oğlum kafa atmaya başladı, bana vurmaya başladı. Ani siniri var ve hayretler içerisinde izliyorum inanın. Genel olarak sakin bir çocuk ama bu şiddet eğilimi nereden çıktı bilmiyorum, ne yapacağım bilmiyorum,nasıl tepki vereceğim bilmiyorum. Araştırdığım kadarıyla testesteron hormonundan kaynaklanıyormuş bu tür davranışlar enerjisini atamadığı için olur falan yazıyor. Başına böyle bir durum gelen anneler var mı nasıl çözdünüz yardımcı olursanız çok sevinirim inanın.