Arkadaşlar , nüfustan randevu almaya çalışıyorum boşandığım için kimlik ve ehliyet yenileyeceğim . Ama şunu anlamadım sitede sürücü belgesi yenilerkende sağlık raporu istiyor , ben ehliyetimi zaten geçen sene aldım sadece soyadı değişimi için sağlık raporu almam mı gerekiyor yinede ? Birde bu yenilemeler için bazı ödemeler yapılıyormuş bu ödemeler toplamda ne kadar ? Ve nereye ödeme yapılıyor ? Yakın zamanda bu sebeplerden yenileyenler yardımcı olursanız sevinirim.