Kızlar merhaba, bende panik atak ve kalbimde yamuk damar varmış ekstra atımlarım da oluyor sütekli göğsümde baskı çarpıntı sol kol ağrıları şikayetlerim var , böyle olunca da sürekli acillere gidiyorum ve orada troponin sınırdan biraz üstlerde çıkıyor 2 saat bekletiyorlar çok az yükseliyor felan böyle bir döngüye giriyorum. Stresten yükselebilir diyen de Çar ama ben hep kalbe bağlıyorum başına böyle gelen var mı ? Doktorlar ciddi artışlar değil bunlar diyor