tosbiksmoms Merhabalar herkese, hanımlar bu ay anlamsız kasık ağrısı yaşıyorum kist tedavisi gördüğüm için 4 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum. Ama yinede korktum,hapa rağmen gebelik yaşayan var mı aceba? Daha regle 1 hafta var.
pnarkrd tosbiksmoms benimde 1 ay önce acayip bı kasık ağrısı ve batmasi ki ara sıra benide yokluyor çok kötü regl ağrısı değildi
pnarkrd tosbiksmoms kistte yaşadım ama bende öyle ağrı yapmadi bu bildiğin içine içine iğne batırıyorlar gibi
Haffuse Idrar yolu enfeksyonu olabilir. Pazartesi gunu saglik ocaginda idrar tahlili yaotir istersen. Bu aralar cevremdeki hemen hemen herkesde var.
tosbiksmoms Haffuse aslında 1 hafta önce sağlık ocağında bakıldı ama temiz çıkti. Biraz önce bu aralar hep üstüm açık uyuyorum o yapabilir mi diye aklıma düştü. Eve dönünce kendi doktoruma bir gozukeeyim en iyisi
tosbiksmoms pnarkrd sizinle durumumuz aynı ben en son böyle kasık agrisini kızıma hamile kaldığım ay yaşamıştım,korunmasiz birşey olmadı ama yine de korkuyorum. Sizde böyle bir durum olabilir mi?
pnarkrd tosbiksmoms hiç bilmiyorum cnm ama hamile değilim ben adet döngüm devam ediyor ki belirti de yok