Kızlar 3 yaşına 2 ay kalmış bir kızım 18 günlük oğlum var, kızım oğlumuz olduktan sonra çok değişti zaten oyuncak oynayan oyun kuran biri değildi hiç oyun falan oynamıyor, bebeği kıskanmasın diye onun yanında sevmiyoruz bile emzirip yatırıyorum. Resim yapalım diyorum getiriyoruz malzemrleri ben tek başıma yapıyorum, oyun oynayalım diyorum oyuncaklar geliyor ortada dağıtıyor kendim oynuyorum toplama huyu yok. Bugün bebeğin pişik kremini alıp güneş kremi diye kendine sürmüş kalanı gardrop aynasına sürmüş, simit yiyeceğim diye simitin susamlarını her yere dökmüş yemiyor da yese bari, süt istedi koyduk dibinde kalanı mutfağa götürürken yerlere bilerek döktü, içi oyuncak dolu kovayı ranzanın merdivenlerinden aşağiya attı kardeşim uyansın diye bunlar sadece bugün olanlar. Artık çok yoruldum bebeği sevmek istiyor bilemiyor yüzünü başını bastırıyor, beşiğini deli gibi sallıyor yapma diyoruz yine yapıyor yatakta altını değiştirirken yatağa çıkıp zıplıyor üzerine düşeceksin yapma diyoruz yapıyor. Babaannesi biraz bizde kalsın dedi kıyamıyorum ama göndereceğim sanırım 3 gün kalsın. Orada kalır çok seviyor. Sizler ne durumdasınız