degersizbirhayat_1 SheDoesntCare benim bundan var çok güzel duruyor 1 numara herkeste var belediye dağıtmış gibi
Kuzularinanasi SheDoesntCare ben adidasciyim.bu msrka cok kaba geliyor bana.daha farkli kibsr modeller var aslinda bakarsiniz.ama illa bundan biri sec dersen 1.diyorum.
tospikannesi_ SheDoesntCare bir numara var bende çok rahat ve aşırı kaba değil herşeyin altına cuk oluyor
SheDoesntCare oylesinebiri__ 😂😅hahahas e bende giyeyim ne olacak 2 daha güzel ama kaba duruyor mu sizce 😩💕
SheDoesntCare degersizbirhayat_1 güle güle kullanın 😇bende 2.yi daha çok beğendim ama kaba mı duruyor sizce ?
degersizbirhayat_1 SheDoesntCare kaba durması ayak numarasına göre değişiyor aslında kaç numara giyiyorsun
degersizbirhayat_1 SheDoesntCare Arka tabanlı bir ayakkabı deneyip alma imkanın varsa kesinlikle öyle al bi aynada bakarsın en azından duruşuna