Henüz 10 günlük bebeğim var, ufak bir sarılık atlattık, sürekli endişeliyim doyup doymadığı konusunda.. bazen bir göğsümde 10-12 dk diğerinde 8 dk falan kalıyor. bazen sadece bir göğsümde dinlene dinlene 15 dk kalıyor bazense daha az. her iki saatte bir kendi uyanmazsa ben uyandırıyorum, neden böyle endişeliyim bilmiyorum acaba doyuyormudur🥺