Ege Arkadaşlar bebeğimin diş çıkarma dönemine dair ortalama belirtileri ve kendi tecrübelerimi paylaşmak isterim. İlk dişleri 8 buçuk aylıkken elimi ağzına götürdüğümde farkettim ve Ağzına baktığımda alttan iki dişin ucu görünüyordu, aradan bir hafta geçmeden üstteki iki dişte kendini gösterdi. Peki nasıl belirtiler vardı derseniz, müthiş derecede salya ama öyle hani üç aylıkken başlıyor ya o kadar değil bu bildiğin ağzından sular akıyor, değiştirdiğim önlüğün önüne geçilmiyor o derece. Elleriyle sürekli kaşırdı ve bana kesinlikle dokundurmazdı, o yüzden anlayamadım zaten ne ara çıktığını ve en önemli belirti bizde burundan su gibi akıntı hafif hırıltı, gün içinde bir kez ishal şeklinde kaka ve en önemlisi pişik!! oldu. Bir de çok sık olmamakla birlikte, aniden gelen bağırma hissi sebepsiz bağırıyor ağlamaklı şekilde sonra hiç bir şey olmamış gibi devam ediyor her ne yapıyorsa. Evet şu an da da aynı belirtiler var ve bir baktım ki yeni dişlerin ucu görünüyor. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, paylaşmak istedim. Herkese diş çıkarma serüveninde kolaylıklar ama en çok bebişlerimize az sancılı günler geceler dilerim 🥰
Ege Ssinem kullandım ben pek anlamadım faydalı mı gerçekten, bayadır çıkarmıştım kolyesini takıcam tekrar👍🏼
Egeninannesiii Ssinem boğulma tehlikesi cok yüksek ve bilimsel olarak kanıtlanmıs bir özelliği yok canım
Ege Egeninannesiii evet bende o açıdan çıkarmıştım doktorlar da desteklemiyor bende bebeğimin hareketlerine göre belirliycem istemezse çıkarıcam tekrar👍🏼
melissrn Bizde salya olmadı hiç mesela kulağını çekiyordu çok bide herşeyi ısırmaya çalışıyordu ilk dişi 5.5 aylıkken çıktı bi anda gözüktü dişler anlamadık pek bişey😬 inşallah diğerleride öyle çıkar 🤲🏻