Kartanesi26_ Bazen her şey yolunda gitmez, bebek istemez olmaz. Kızkardeşimden biliyorum asla ama asla tutmadı yeğenim memeyi. Ne yöntemler denedik, emzirme danışmanlarına gittik, hiçbiri çözümm olmadı. O da sağarak besledi sizin gibi. Sizin sütünüzü içiyor sonuçta moralinizi hiç bozmayın. Ben hep derim bizimki hazır çıkar ver, sağarak besleyen anneler veriyor asıl emeği 🌸 Gönlünüze göre olsun inşallah 🤲🏼