Deryaberila ben hamileyken 4 haftalıkta lekelenme şeklinde pembe kahverengi kanamam olmuştu progestan vermişti doktor 5 haftalık yogun kanama geçirdim hastaneye yattım tam 28 haftalık kadar kanamam oluyordu hemde yoğun ve pıhtı çıkıyordu tüm tahliler temizdi ve doktor demişti büyük ihtimalle adet goruyorsun çok şükür kızım doğdu ama gebelikte yatarak geçirdim ağır kaldırmayın sürekli yatın ve bol su için bı an önce doktora gidin