twobabymom_ Kızlar bebeğimin koluna bakar mısınız isilik dedim 2 defa dus aldırdım gün içinde ama yok artıyor eşim gelir gelmez doktora gideceğim çağırdım ama bakar misiniz
twobabymom_ barbiee_ evet kuşum öyleymiş başka bir şey diye korktum bu denli yayılan isilik görmemiştim
Aklimideliricem İsilik değil bence egzama veya alerji gibi duruyo isilik genelde göğsünde boynunda ve kollarındaki boğumlarda olur öyle tüm kola yayılan hiç görmedim ben
twobabymom_ Aklimideliricem evet bende görmemiştim se oğlum sürekli kollarını katlıyor ediyor ben zorla açık tutuyorum doktor da bakti öyle söyledi biraz kilolu kolları da sürekli kapalı havalar da aşırı sıcak olunca yayılmış dedi
Bebegimm1 twobabymom_ isiliğe benziyor banyo suyu sıcaksa oda arttırır ben ılıkdan bir tık soğuk yaptırıyrm serinlemesi için ve çok sıcaksa evinz kısa kol fazla gelir terler
gozdeakyosun twobabymom_ canım bebeğin kaç aylık? Benim bebeğime de 2-3 aylıkken isilik dediler ama kızım da şuan egzama ve alerji çıktı
2cocukluana_ twobabymom_ isilik olmuş kuzum ozaman sürekli suya temas etmesini saglamalisin hiç olmadı saat başı musluk önünde boynunu elini yüzünü yıka kurula şöyle erkek mi bebeğin onlar daha çok etkileniyor sıcaktan