rabiacetn ben bu fotoğrafları doktorumuzun isteği üzerine atmıştım gözlemliyorduk zorlanırsa diş jeli vereceğim demişti. Çok şükür bizde çok çok zorlanma olmadı ama calpol veriyordum bir tatlı kaşığı kadar doktorunuza sorun bi isterseniz belki öneride bulunur. En azından bebişko biraz rahatlar, sizde aynı şekildee 🫠🫶🏻