4 aylık bebeğim sabah 9 dan öğlen 3 e uyumadı. Uyumadığı için de ağladı. Normal bir ağlama değildi. Dışarıdan biri duysa şiddet uyguluyorum sanardı. Kıpkırmızı olana kadar ağladı. Duş aldırdım yine de uyumadı. Emziğini vermeye çalıştım ağladı, mama vermeye çalıştım ağladı, oyuncak salladım ağladı. Yatırdım, kaldırdım ağladı. O ağladı ben ağladım bildiğiniz kriz geçirdik. Sonra kucağımda uyuya kaldı. Eşime dedim ki uyumasaydı seni çağıracaktım dükkana diğer dükkandan elemanı çağır orada babam dursun dicektim dedim. Ama neymiş saçmaymış. Bir ağlamak yüzünden çağırılır mıymış? İkiz bebekleri olanlar ne yapıyormuş? Üzüldüm , kırıldım. Desteksiz büyütüyorum bebeğimi zaten keşke dedim annem, kız kardeşim burada olsaydı. Komşumdan yardım istemek bile geçti aklımdan çaresiz hissettim kendimi bilmiyorum neden. Birisine ihtiyaç duydum bugün hemde çok fazla. Sizlerde böyle hissediyor musunuz bazen? Tek ben mi böyleyim?