Beren2323 Arkadaşlar bebeğime üçüncü kez yoğurt yapıyorum bi türlü tam yapamadım az önce yaptım herşey tamam ama mayanın içine sıcak sütten katılıp karıştırılıp öyle süte dökülüyor ya maya onu yapmayı unuttum tutmayacak mı yoğurdum😕😕
Kurabiyem Beren2323 canım ben hiç öyle yapmıyorum. Sütü kaynatıp maya sıcaklığına getiriyorum. 3 litre süt için 2 yemek kaşığı yoğurdu süt tenceresinin kenarından doğru kaymağını azıcık delip tencereye bırakıyorum. Çırpıyorum biraz dikkatlice. Mayalanmaya bırakıyorum. Gayette güzel tutuyor.
Beren2323 Saolun ya diğer seferler sütle mayayı karıştırıp yapıyordum şimdi yoğurdu direk döktüm unuttum😒