brokolilimoo Kızlar 21günlük bebeğim var sağdığım süt ile ve mama ile besliyorum genelde 1,1.5 saatte bir acıkıyor, 90-100ml içiyor. Fazla mı az mı bilemedim, yenidoğan bebişlerinize kaç ml süt veriyorsunuz??
mavikelebek__ brokolilimoo 42 gunluk şuan ilk bir hafta 30 ml içti sonra yavaş yavaş arta arta 80 ml e çıktık. 100 ml verince çıkarıyor 80 yeterli geliyor
ldb brokolilimoo 36 günlükler şu an bazen 60 içiyor bazen 40 bazen 100cc beni ne kadar emerse o kadar az yiyo mamayı
fatmaanuurr22 brokolilimoo benimde 36 günlük bebeğim sagdigim süt ve mama ile besleniyor 1.5 2 saatte bir ortalama 150 ml içiyor bana da fazla gelmişti dün doktora gittiğimde sordum ve içtiği kadar ver dedi zaten fazlasını o istemez çıkarır diyince içim rahatladı