utkummm Didim manastir koyu nasil suyu ilik mi 1,5 yasindaki oglum var da,bide yakinlarda gezilecek yerler var mi
doga2535 utkummm bi kaç sene önce gitmiştim çok güzel bi koy. Sığ ve ılık. Çocuğa uygun bence. Ama gölge bile olsa oranın havası karartıyor insanı kremsiz çıkmayın iyi tatiller 🙏
eleftwins utkummm cennet koy veya martı koyunu tavsiye ederim hem suyu temiz hemde sıcak oluyor ben Didim’de yaşayan biri olarak oraya giderim hep o yüzden tavsiye ederim yani
utkummm eleftwins halk plaji mi ucretli plaj mi,manastir cok da guzep degil mi esime bi arkadasi oraya gittik guzel demiste bizimde oek bi bilgimiz yok
doga2535 utkummm yanında gezilecek bi yer yoktu o zaman. arabayla dibine kadar gitmiştik. Yani sadece deniz kum güneş 😊
eleftwins utkummm oranın suyu biraz salya gibi ve herkes girdiği için fazla kalabalık ve birazda kirli oluyor bu yüzden ama dediğim koylar daha temiz ve daha sakin altınkuma göre