Botan 5. Günde annem ben uyurken vermiş emziği ben normalde biraz daha geç veririm diye planlamıştım ama iyiki vermiş diyorum, zaten istemediğinde almıyor uyurken sadece emzik kullanıyor, sonuçta bezi de zamanı geldiğinde bırakacağız, emziği de aynı şekilde ikisi de sabır meselesi, benden bağımsız emzik ile babası da uyutabiliyor