cevizadam04 Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık dolmuşla bebek arabasıyla hastaneye gidicem hastane bize arabayla 30 dk uzaklıkta nasıl gidicem bebek arabasıyla ilk defa deneyimliycem ve kimse yok yanımda biraz ağır qesso bebek arabası zorlanır mıyım
cicimomy cevizadam04 ben kaç kere gittim hiç zorlanmazsinız bazı kişiler yardım ediyor yardım etmese bile birazcık havaya kaldırırsanız arabayı binersiniz rahat oluyo
gizememre cevizadam04 arabanız katlanıyor mu katlanıyorsa daha rahat olur kucağınıza alır oturursunuz
bianneo cevizadam04 endişelenmeyin bizim araba çok hantal travel sistemlerden onunla bile katlayıp biniyorum genelde yardım eden oluyor zaten sorunsuz geçer inşallah ☺️
Minnakordek Arabayı ktlamanizi isteyecekler sizden bunu talep ederlerse ikinci yolcu parası ödemeyi teklif edin kanguru varsa daha rahat olur