Kızlar merhaba kızım 3 yaşında. Dün hafif hafif başladı isilik sandım şimdi arttı sanki vücudunda dünde hafif ateşlendi 37 geçmedi kustu biraz iştahsızlıkta var. Sizce 6.hastalık olabilir mi yaşayan bakabilir mi görsele? Bastırcınca beyaz oluyor bu arada