Kızlar bebeğim 6.5 aylık 4. Ayda bir meme reddi başladı tam geçti dedim bi ara sadece uykuluyken içiyordu tam geçer gibi oldu üç hafta önce tadımlara başladık dört gündür hiçbir şekilde mama içiremiyorum ağlıyor krize giriyor sütte bir iki dakikadan fazla içmiyor birde uykuluyken uyumak için içiyor bende mecbur yoğurt veriyorum ne yapmalıyım ya şaşırdım kaldım çok üzülüyorum ne yapacağımı bilemiyorum