Aylik 2. Xocuk için 1500 alacağım e devlette başvuru onaylandı diyor ama para yatmadı temmuzun 10 unda doğum yaptım bu parayı alanlar varmi nereye yatıyor nereden alacağız acaba ptt den felsn mi. Birde süt parası varya babanın hesabına yatan o da yatmadı hala başka bir yerden mi alacağız acaba